Vakantie Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Obbicht, Nederland van Marjo Tummers - WaarBenJij.nu Vakantie Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Obbicht, Nederland van Marjo Tummers - WaarBenJij.nu

Vakantie Nieuw-Zeeland

Door: Marjo Tummers

Blijf op de hoogte en volg Marjo

28 Oktober 2014 | Nederland, Obbicht

Nog 3 nachtjes slapen dan gaan we het grote Avontuur tegemoet.
Na diverse weken voorbereiding ,zijn we bijna zover de koffers zijn zo goed als gepakt alleen nog de handbagage.
Het is allemaal begonnen met de boeking van de vliegreis op 8 maart.
We vertrekken zaterdagavond vanuit schiphol met een korte tussenstop in Seoul. Alles bij elkaar toch zo'n vliegreis van / 20 uur !
De Camper die we 23 maart gekocht hebben staat in Auckland klaar voor vertrek.
Dank zei de goede hulp van Hein en Willie !
Thei heeft de route uitgestippeld wat best een hele klus is.
Met andere woorden we zijn er klaar voor.
Met deze blog zullen we jullie wat op de hoogte houden ,hoe wij onze reis ervaren.
Ook zullen we indien mogelijk wat foto's erbij plaatsen.
Jullie horen nog van ons !

groetjes Thei en Marjo

• 31 Oktober 2014 - 10:17

Frans En An:

Hoi Thei en Marjo,
    Allereerst 'n hele goede reis gewenst. Uit ervaring weten wij waar jullie heengaan en zijn toch wel jaloers op jullie. Het wordt zeer zeker 'n geweldige reis en zeker met het vooruitzicht om jullie vrienden daar te treffen! Geniet ervan en stuur maar vaak wat berichtjes en foto's.
    Heel veel plezier.

• 01 November 2014 - 23:26

Marianne:

Hoi Marjo en They,

we wensen jullie allereerst een hele goede vlucht en daarna een heel fijn verblijf en vakantie!

Groetjes van Guus en Marianne

• 02 November 2014 - 10:54

Ger En Josien:

Beste Marjo en Thei,

Het had zomaar gekund dat op moment dat ik deze mail schrijf wij samen met jullie en Jean en Annemie in het vliegtuig zaten ,want we hadden allang plannen om samen af te reizen naar Nieuw-Zeeland om daar John en Marion te bezoeken.
    Uiteindelijk hebben jullie gekozen om samen een rondreis van twee maanden door Nieuw-Zeeland te maken. Wij willen jullie een goede reis en fantastisch verblijf toewensen en hopen door het lezen van reisverslagen en bekijken van foto-s een goed beeld te krijgen van deze onderneming zodat we wellicht in de toekomst gebruik kunnen maken van jullie ervaring.
    Doe vooral de groeten aan John en Marion en veel plezier tijdens deze toch wel unieke vakantie.

Groeten,
    Ger en Josien,

• 02 November 2014 - 20:02

John En Marion:

Goeie reis en tot gauw!
    Groetjes John en Marion

Marjo

Hallo ik ben Marjo Tummers , getrouwd met Thei bijna 35 jaar. Wij gaan naar Nieuw-Zeeland vrienden bezoeken wat zijn geëmigreerd in de jaren 80. Het is leuk om hun terug te zien en ook te zien in wat voor een land ze wonen. Het moet een heel mooi en divers land zijn wat natuur betreft. Daarom is het leuk om er een reisverslag over te maken.

Actief sinds 29 Okt. 2014