14 November - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Marjo Tummers - WaarBenJij.nu 14 November - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Marjo Tummers - WaarBenJij.nu

14 November

Blijf op de hoogte en volg Marjo

14 November 2014 | Nieuw Zeeland, Whitianga

Heden morgen vroeg wakker geworden en voor het ontbijt al een lekkere warme duik genomen in de Hotwater pool op de camping. (minerale water wordt op gepompt uit de boden en afgekoeld naar 38 graden, rest warmte wordt gebruikt voor warmwater voorziening douches en keukens)
Vanuit de camping weer verder langs de Pacific route door de Coromandel.
In Thames inkopen gedaan voor de komende dagen en verder over de mooie kronkelwegen langs de kust. Gepicknickt bij een mooi plekje bij Manaia. In de buurt van Coromandel kan men de Oesters vers kopen en eten vanaf de boot, bij Terenga gewandeld langs het strand en in Whitianga ons kamp opgeslagen voor de nacht.
Het weer viel vandaag nog mee, in de morgen bewolkt met een enkele bui, middags klaarde het wat op, wel de hele dag een strakke wind.
Morgen staat een bezoek aan Hotwater Beach op het programma.

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Whitianga

22 december

23 December 2014

19-20-21 december
Marjo

Hallo ik ben Marjo Tummers , getrouwd met Thei bijna 35 jaar. Wij gaan naar Nieuw-Zeeland vrienden bezoeken wat zijn geëmigreerd in de jaren 80. Het is leuk om hun terug te zien en ook te zien in wat voor een land ze wonen. Het moet een heel mooi en divers land zijn wat natuur betreft. Daarom is het leuk om er een reisverslag over te maken.

Actief sinds 29 Okt. 2014