17 November - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marjo Tummers - WaarBenJij.nu 17 November - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marjo Tummers - WaarBenJij.nu

17 November

Blijf op de hoogte en volg Marjo

18 November 2014 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Hedenmorgen wakker geworden met een regenachtig zonnetje en gaan slapen met regen, de slechtste dag tot nu toe in 2 weken Nieuw Zeeland. Vanaf 10.00 uur gehele dag regen!!!!! Echt het weertype voor een bezoek aan het Rotorua Museum. Meegelopen met een gids, maar onderweg afgehaakt, gids vond zich zelf interessanter dan het museum.
Een mooi gebouw in een mooie aangelegde tuin zou nog mooier zijn als alles in de bloei stond. Alleen jammer van de penetrante stank van rotte eieren, in geheel Rotorua is deze stank. Hierna nog een wandeling gemaakt door het Kuirau park, met de paraplu in de hand en de voetjes in het warme mineraal water was het toch nog even lachen. In een van de Poelen ( Rachel spring) was de water temperatuur 210 graden. Dampende poelen zijn in geheel Rotorua te zien. Graag nog een Pintje willen pakken bij de Belch, jammer was gesloten. Wel leuk om vanuit Nederland te moeten horen dat er een aardbeving is geweest aan de Noordkust van het Noordereiland.
Vanuit Rotorua verder naar het zuiden waar we ons bivak hebben opgeslagen in de Buurt van Lady Knox waar we morgen om +/- 10.15 de eruptie willen zien, wij hopen op een droge dag met overwegend zonneschijn

• 18 November 2014 - 21:06

John En Marion:

Nouja die aard beving is absoluut niets. 155 km van land vandaan hoor. no worries guy's.
    Maar jullie kunnen nu natuurlijk wel goed zien, dat er in die aarbolen en die vaste grond onder je voeten heel wat meer gaande is dan je aan neemt.

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

22 december

23 December 2014

19-20-21 december
Marjo

Hallo ik ben Marjo Tummers , getrouwd met Thei bijna 35 jaar. Wij gaan naar Nieuw-Zeeland vrienden bezoeken wat zijn geëmigreerd in de jaren 80. Het is leuk om hun terug te zien en ook te zien in wat voor een land ze wonen. Het moet een heel mooi en divers land zijn wat natuur betreft. Daarom is het leuk om er een reisverslag over te maken.

Actief sinds 29 Okt. 2014