25 November - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Marjo Tummers - WaarBenJij.nu 25 November - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Marjo Tummers - WaarBenJij.nu

25 November

Door: Thei

Blijf op de hoogte en volg Marjo

25 November 2014 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

25 november,
Vandaag lekker uitgeslapen! Op zee was het hedenmorgen wat mistig, maar het klaarde al snel weer op. Gewinkeld en vertrokken van Kaikoura naar Hanmer Spings via de Alpine Pacific route. (+/- 145)
Mooie afwisselende route door het binnenland, ver weg van de bewoonde wereld.
Na het middaguur aangekomen in Hanmer Springs, bij het informatie kantoor wat info opgevraagd over de regio. Het eerste wat ons opviel en niet meer los liet, waren de thermale baden van Hanmer Springs. De keuze was snel gemaakt, de rest van de middag lekker relaxen in baden van 28 tot 42 graden. Heerlijk!! Nog wat gebabbeld met een Farmer die bij Marion en John kalkoenen had gekocht, Kan je zien hoe klein de wereld is, De tijd vloog voorbij. Nog even een wiffi hotspot gezocht om het reisblog online te zetten en verder op jacht naar een camping in de buurt van Hanmer Springs.

Veel groetjes Marjo En Thei

• 26 November 2014 - 08:58

Wim Van Nen:

Op zo'n riviertje als op de eerste foto zijn we met een Jet boat mee geweest. Leuk om eens te doen, verder de natuur in en lekker spannend. Have fun.

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

22 december

23 December 2014

19-20-21 december
Marjo

Hallo ik ben Marjo Tummers , getrouwd met Thei bijna 35 jaar. Wij gaan naar Nieuw-Zeeland vrienden bezoeken wat zijn geëmigreerd in de jaren 80. Het is leuk om hun terug te zien en ook te zien in wat voor een land ze wonen. Het moet een heel mooi en divers land zijn wat natuur betreft. Daarom is het leuk om er een reisverslag over te maken.

Actief sinds 29 Okt. 2014