07 December - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Marjo Tummers - WaarBenJij.nu 07 December - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Marjo Tummers - WaarBenJij.nu

07 December

Door: Thei

Blijf op de hoogte en volg Marjo

08 December 2014 | Nieuw Zeeland, Dunedin

07 December

Hedenmorgen als eerste kijken of de zeehond nog in het gras lag, jammer hij was al weg, had zeker een beetje schrik van me!!! Na het ontbijt vertrokken vanuit Jacks Bay in Owaka over de Southern Scenic Route naar Dunedin. Vandaag een bezoek brengen aan schiereiland Ortago waar men een albetros kolonie kan bewonderen en een Pinguin kolonie. Jammer het waaide zo hard dat er geen vogel in de lucht te bekennen was, wel nog een kleine wandeling gemaakt maar het weer zat niet mee. Toen maar terug naar de studenten stadt Dunedin, wat een mooie historische stadt me zijn victoriaanse gebouwen, in het centrum waren diverse activiteiten, Kerstmarkt, Kerstoptocht, optredens, enz.
Even buiten de stadt ons camp opgeslagen voor de nacht.
Veel groetjes Marjo en Thei

• 08 December 2014 - 10:23

Marianne:

Leuk om jullie zo te kunnen volgen! Zit op de kaart te zoeken waar jullie reizen. Prachtig! Geniet er maar lekker van! Groetjes, Marianne

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Dunedin

22 december

23 December 2014

19-20-21 december
Marjo

Hallo ik ben Marjo Tummers , getrouwd met Thei bijna 35 jaar. Wij gaan naar Nieuw-Zeeland vrienden bezoeken wat zijn geëmigreerd in de jaren 80. Het is leuk om hun terug te zien en ook te zien in wat voor een land ze wonen. Het moet een heel mooi en divers land zijn wat natuur betreft. Daarom is het leuk om er een reisverslag over te maken.

Actief sinds 29 Okt. 2014