17 december - Reisverslag uit Havelock, Nieuw Zeeland van Marjo Tummers - WaarBenJij.nu 17 december - Reisverslag uit Havelock, Nieuw Zeeland van Marjo Tummers - WaarBenJij.nu

17 december

Blijf op de hoogte en volg Marjo

17 December 2014 | Nieuw Zeeland, Havelock

17 december
Vandaag wakker geworden met een bewolkte hemel en zoals de weersverwachtingen hebben voorspeld de regen laat niet lang op zich wachten. Van Takaka doorgereden naar Collingwood .
Hier was niet veel te beleven een slaperig dorpje wat we snel zullen vergeten. Eerst nog even in de bibliotheek van free Wiffi gebruik maken om de weersverwachtingen voor de rest van de week te bekijken. Hier onze planning op aangepast. Van Takaka terug gereden naar Nelson, een leuke gezellige stad gehuld in de kerstsfeer, jammer dat het de gehele dag regende. Vanuit Nelson doorgereden naar Haveloc, leuk vissersdorpje aan de baai, hier ons camp opgeslagen voor de nacht, wel nog even in het dorp in om de beroemde mosselen te eten.
Veel groetjes Marjo en Thei

• 17 December 2014 - 22:34

Marianne:

Hoi wereldreizigers,

fijn dat het julliegoed gaat! Erg leuk om de verslagen steeds te lezen! Gen u et er nog maar lekker van!

Groetjes, Marianne

• 17 December 2014 - 23:42

Wim - Aelse:

Wat 'n ellende daar met die regen...! Ik zou gewoon naar huis komen.
    Dacht je dat het hier anders is?
    Hele dag gemiezerd. Morgen niet anders, maar wel bijna even warm als bij jullie...kan oplopen tot 15 gr.

Zou maar uitkijken met die mosselen... in die kleine camper kunnen die naderhand behoorlijk doorgeuren.

Veel plezier verder!

22 december

23 December 2014

19-20-21 december
Marjo

Hallo ik ben Marjo Tummers , getrouwd met Thei bijna 35 jaar. Wij gaan naar Nieuw-Zeeland vrienden bezoeken wat zijn geëmigreerd in de jaren 80. Het is leuk om hun terug te zien en ook te zien in wat voor een land ze wonen. Het moet een heel mooi en divers land zijn wat natuur betreft. Daarom is het leuk om er een reisverslag over te maken.

Actief sinds 29 Okt. 2014